Zajistíme profesionální správu jednoho serveru i celé IT infrastruktury firmy. Máme tým techniků a mnohaleté zkušenosti.
Poskytujeme komplexní služby v oblasti:
- SPRÁVY SERVERU SE SYSTÉM WINDOWS
- MIGRACE ZE STARŠÍCH SYSTÉMŮ WINDOWS
- SPRÁVY HYPERVISORU I LINUXOVÝCH SERVERŮ
Dlouhodobě zajišťujeme chod serverů v menších a středně velkých firmách.
Přesné podmínky poskytovaní správy serveru jsou zakotveny ve smlouvě o podpoře IT. Nechte si od nášeho specialisty zpracovat konkrétní návrh.
Správa Windows Server 2025
Spravujeme Windows systémy
Zajišťujeme technickou podporu pro serverové systémy na platformě Windows. Postaráme se o nejnovější operační systém stejně jako o starší a stále podporovaný systém. Konkrétně se jedná o tyto verze:
- Microsoft Windows Server 2025
- Microsoft Windows Server 2022
- Microsoft Windows Server 2019
- Microsoft Windows Server 2016
- Microsoft Windows Server 2012 R2
- Microsoft Windows Server 2012
Po dohodě jsme schopni do správy převzít jeden server nebo celé clusterové řešení s více servery v prostorech u zákazníka (serverovna nebo datacentrum).
V případě, že používáte již nepodporovanou verzi systému nebo se blíží konec technické podpory Windows serveru, tak jsme vám schopni dodat nový server a to včetně instalace systému. Všechny informace pro přechod naleznete v článku Přechod na Windows Server 2022.
Spravujeme Microsoft Hyper-V
Při použití virtualizace tj. technologie hypervizorů (v hypervizorově stavěném systému se mohou spustit další operační systémy) spravujeme virtuální servery v prostředí:
- Microsoft Hyper-V®
- Linux KVM (Kernel-based Virtual Machine)
- VMware®
Jaké služby v rámci správy serveru zajišťujeme?
Poskytujeme komplexní služby pro provoz serveru:






Spravujeme Linux servery
Kromě systémů na platformě Windows spravujeme i operační systémy Linux.
Aktuálně spravujeme linuxové distribuce těchto systémů:
- systém CentOS Stream
- systém Linux RHEL (Red Hat Enterprise Linux)
- systém Debian
Výhodou pro zákazníka je, že jedna firma je schopna zajistit správu různorodého IT prostředí.
Kolik stojí správa serveru?
Cena za správu systému a údržbu serveru se stanovuje individuálně. Pro snadnější orientaci jsme připravili základní cenové hladiny pro jednotlivé možnosti:
Správa serveru
Linux
- 24/7 aktivní monitoring
- email a tel. podpora
- reakční doba
- podpora 5x8
- inventarizace techniky
- 1 hod. prací v ceně
- výjezd k zákazníkovi
- 10% sleva na práce nad rámec (ceník)
Správa serveru
Windows
- 24/7 aktivní monitoring
- email a tel. podpora
- reakční doba
- podpora 5x8
- inventarizace techniky
- správa licencí
- 3 hod. prací v ceně
- výjezd k zákazníkovi
- 10% sleva na práce nad rámec (ceník)
Správa serveru
Hyper-V
- 24/7 aktivní monitoring
- email a tel. podpora
- reakční doba
- podpora 5x8
- inventarizace techniky
- správa licencí
- 3 hod. prací v ceně
- výjezd k zákazníkovi
- 10% sleva na práce nad rámec (ceník)
Konečná cena se odvíjí od:
- struktury a složitosti sítě a počtu serverů (fyzických nebo virtuálních)
- nároků na zajištění požadované úrovně SLA
Na údržbu serverů a systémů uzavíráme smlouvu o technické podpoře, která definuje pojmy a podmínky správy.
V případě, že uvažujete o zajištění správy serverů, zavolejte nám na 588 000 400 nebo vyplňte formulář domluvte si první schůzku s naším IT konzultantem.